Fórum - Téma


Fiat Palio Weekend 1.7 TD


Fórum Palio I (178) Fiat Palio Weekend 1.7 TD

Manuály  |  Inzerce  |  Model Fiat Palio I (178)  |  Naše vozidla


1 ......... 2  3  4  5  6

2015-12-10 19:43:24

karten: Cidlo tlaku oleje je pod vstrikovacim cerpadlem

2015-12-11 15:36:48

tondan: Díky pustím se do toho......

2015-12-29 14:58:47

Takže nekonečný příběh.Opět se mě tlakuje expanzní nádoba a utíká mě přes víčko chladící kapalina.Auto bylo v servisu a jak jsem psal tak kromě těsnění pod hlavou a topení vyměnili skoro všechno(termostat,čištění chladící soustavy atd.)Asi po ujetí 15 Km mě jde u expanzky pěna,ale kupodivu jak byli předešlé stavy tak nejde mazlák a chladící kaplina je čistá.No tak jsem psal do servisu,že to vidím na fouklé těsnění pod hlavou a jsem zvědavý jak se k tomu postaví.Posledně tam bylo auto 2 měsíce a najel jsem jenom 400 Km k současnému stavu.Připadám si jak v bludném kruhu,mít finance tak jdu do Toyoty Avensis.Ono to tak asi nakonec dopadne,ale bude to ještě nějakou chvilku trvat.

2015-12-30 13:01:07

Tak dneska ráno jsem po ujetí 8 Km otevřel kapotu a z expanzky(víčka) se tlačila ven pěna.Tak jsem pomalu odzátkoval a následně ujel 3 Km k jednomu obchodu kde jsem byl nucený stát do prudkého nájezdu předkem auta vzhuru.No a proč to píšu?Cestou domů (asi 9 Km) najednou auta začlo topit a po zastavení u domu a nadzvednutí kapoty a odšroubování víčka expanzky bylo vše v normálu.Žádnej přetlak a kapalina mezi max a min riskou.Tak mě to nedalo a rozjel se zavést opravený počítač své švagrové do 15 Km vdálené vesnice.Cestou tam auto občas netopilo a rafika teploměru chodila přes půlku a následně padala na obvyklou čtvrtku.Po dojezdu na místo jsem otevřel kapotu,expanzka OK pouze syčela.Po odšroubování víčka se během chvilky vyrovnal tlak.Cestou zpět(dalších 15 Km) podobný scénář a po dojetí domů a otevření kapoty opět expanzka OK a po odšroubování víčka ani žádné syčení.Tak nevím jestli moje teorie s prasklým těsněním je ta správná.

Jak jsem již dvakrát psal, tak v servisu dukládně propláchly chladící systém,kontrolovali chladič,saharu,vyměnili termostat,na vodním čerpadle ložisko atd.Jediné co mě řekli,že lamelky v topení jsou KO a bylo by dobré z jara topení vyměnit.Tak nevím proč z ničeho nic dojde k natlakování chladícího systému kdy chladící kapalina zdrhá přetlakovým víčkem expanzky.Neměl jste někdo podobné trápení ????

2016-01-15 15:29:12

Nekonečný příběh s chlazením.Dneska mě volal automechanik ze servisu,že bude sundávat hlavu(tlaková zkouška atd.)

Měl to od úterý v servisu a projížděl to.Někdy to celý den nezlobilo a jindy netopilo a zdrhala chladící směs přes víčko expanzky.

Měl ještě teorii,že bude prasklý blok motoru,ale teď se spíš přiklání k prasklému těsnění pod hlavou.Ještě než jsem našel servis v Lipůvce tak jsem to měl po různu po známých a jiných servisech.Vedu si evidenci oprav atd. přes svůj program a musím,říct že to co mě spravovali v Lipůvce bylo vždy Ok což se o těch předchozích říci nedá.Takže doufám ve finální vítězství a konečnou platbu - počítám zase kolem 10.tisíc.Jak už jsem psal v předchozích sděleních tak disel nikdy a Fiat u mě bude zapovězené slovo.Pomalu,ale jistě začínám šetřit buď na Mazdu 6(1.8 benzín) a nebo Toyotu Avensis 1.6.Nebaví mě pořád dokola oběňovat vadné věci na té mé trosce.

2016-01-15 18:56:44

karten: TDčkové motory jsou náchylné na pracknutí mezi komůrkou a ventilovým sedlem ať pečlivě zkontroluje hlavu těsnění může vypadat v pořádku

2016-01-30 14:58:28

Takže včera jsem si jel do servisu(ADS Lipůvka okr.Blansko) a nestačil se divit.V roce 2013 mě jeden známý přetěsňoval hlavu(hlava+těsnění) a jak mě včera automechanik ukázal tak tam dal nějaké gumové těsnění a sadu šroubu neměnil a nechal tam staré bez jakékoliv podložky.Takže na čtyrech šroubech byla 5 mm vůle(byli povolené).Většina šroubů měla stržený spodní zavit.To gumové zapečené těsnění mě dostalo.Borec v servisu mě řekl,že ještě nikdy nic takového neviděl.

Už jsem najel asi 360 Km a vše je v pohodě.Auto teď topí i při 800 otáčkách a když po jiízdě otevřu expanzku tak uplný klid.

Když to zhrnu tak vše co mě opravovali v Lipůvce je Ok a po všech předchozích(znamých a pseudo opraváři) jsem musel vše vyměnit.Tato poslední oprava mě přišla na 12 500 Kč,z toho 5 200 Kč byla hlava(přebroušení,tlaková zkouška),1200 Kč vodní pumpa a další věci + práce.No jsem teď konečně s Paliem spokojený a snad bude sloužit i v běžném provoze.

2016-01-30 21:45:00

karten: tak přeji mnoho šťastných kilometrů

2016-03-28 20:04:39

Ahoj Fiataci,

rad bych Vas pozadal o radu. Moje Palio me zlobi prehrivanim chladiciho systemu, a ted musim jeste poradne odvzdusnit system. Stalo se mi , ze kdyz jsem vypoustel vodu z chladiciho systemu tak mi nevytekala chladici smes, ale hneda (rezava) voda, kdyz jseo nechal uklidnit hladinu vody tak to v lavoru vypadalo jako voda namichana s bahnem. Na dne lavoru byly usazeniny a ˇblatickoˇ a jeste jako by tam byly casti uvolneneho vodniho kamene.

Nekolikrat jsem vse napustil a vypustil, ale vysledek je stejny.

Nevim odkud se vse bere.

Jak na odvzdusneni jsem tady rady nasel, ale trapi me barva vypoustene vody.

Slysel jsem i nazory, ze by to mohl byt termostat nebo hlava motoru, ale to by preci nebyla takova barva vypoustene vody.

A pokazde, kdyz napoustim vodu, tak se jedna a vodu prevarenou radne z vodovodu, zadny sud ze zahrady jak to muze vypadat

dekuji za rady

2016-03-29 08:21:42

mik79: No přečti si moje storry s chlazením a bude ti to jasné.V každém případě musíš chladící systém propláchnout tlakovou vodou.Bude KO termostat,vodní pumpa a těsnění pod hlavou.Já jsem po poslední opravě najel přes 1 tisíc KM a chlazení atd. je v pořádku.

2016-03-31 12:51:22

karten: Ahoj a diky za prispevek. Jen jsem doufal, ze to ta hlava nebude. Tlakem jsem to uz proplachoval, tak zbyva jen termostat, ten uz mam a hura na hlavu, ale to pujde k mechanikovi...

2017-01-03 17:43:58

V pondělí jsem dal auto do servisu,hrozně mě hvízdal plochý řemen u alternátoru.Vydávalo to i zvuk jako když se zadírá ložisko.Dneska mě volali a byl to jen povolený plochý řemen.Takže mám kliku a dám jenom 300 Kč za dotažení.No když jsem se pokoušel dostat ke zmíněnému řemenu tak to nešlo,moc málo místa.Zajímalo by mě jak se dotahuje a jestli se to dá ze zhora a nebo jenom z pod auta?

2017-01-03 17:52:09

karten: Dotahuje se ze spodu sponovaci kladkou.Pokud mas klimu tak je tam 88 A alternator a ten potrebuje remen dost dotazeny. Ja tam mam 90A aten je jako struna ,jinak po startu piska.Az ozivi po delsi dobe baterku tak prestane.

2017-01-03 18:01:04

mik79: Dal jsi tam silnejsi fridex ,pokud ano tak se ti rozpousti vodni kamen.Toho jsem se v minulosti u ruznych typu aut zbavoval sodou na zmekcovani vody \prumyslova\,namichat roztok nalit soustavu a jezdit.Co z toho vyteklo se neda ani popsat.Odvzdusnis to sroubem od topeni,je na hadicich vedoucich do kabiny


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6