Fórum - Téma


Dpf regenerace


Fórum Croma II (194) Dpf regenerace

Manuály  |  Inzerce  |  Model Fiat Croma II (194)  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

2009 Croma II (194)

269 diskuzí

Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka.


1 ......... 7  8  9  10  11

2017-04-21 17:42:41

Tak samozrejme ty hodnoty by meli byt stejné... Ja kdyz jsem tu resil vahu vzduchu tak jsem v podstate měl rozdil necele 200 a uz jsem nebyl schopnej jet do kopce plynule...

2017-04-21 23:35:11

Jsem v Maďarsku tak nemam čas se tomu věnovat

Zkus to připojit na nejetým studeným autě teploty všech čidel by měly byt po stejné s venkovní teplotou

2017-04-22 15:59:54

milda: no nevím jestli to tím souvisí ale jak je čidlo teploměru v zrcátku u řidiče (v zimě bylo ve skutečností nad 0°C - roztával sníh ale teploměr ukazoval - 10°C ale v letě byla teplota +- v pořadku)

2017-04-22 16:31:42

Larsi to si nemyslim,venkovni teplomer ma vliv na rizeni klimatize,ale na dpf tezko... Nic mene to venkovni cidlo v zrcatku se na marei dalo nahradit termistorem n10,koupis za 20kc v GM nebo GES v Brne...ale nevim jak u Cromy...to by chtelo zjistit. Ja to tenkrat napajel a zalil do toho cudliku co kouka ven tavnou pistoli a ukazovalo to pak spravne

2017-04-22 17:13:45

Nemyslím si, že myslel právě toto čidlo teploty v zrcátku, to zřejmě jen snímá teplotu pro potřeby palubního počítače (zobrazení venkovní teploty). Jinak jsme pročítal polské Fiat fórum, kde je toho popsáno ohledně DPF či různých poruch mraky. Jeden měl příznaky poruchy jako Lars, ale stačilo mu provést regeneraci DPF přes diag a bylo po problému. Dále tam jeden popsal skutečné martyrium, co vše musel udělat, aby vůz opravil. Kontrola-výměna čidel tlaku DPF, oprava swirl klapek (nevím jestli u motoru 2,4 jsou), kontrola turba, kontrola všech hadic, výměna EGR a podobně. Nakonec po projití toho všeho vymazal chyby a úspěšně zregeneroval. Rovně tam jeden popisuje problémy podobné těm tvým, kdy nakonec zjistil, že má ze spodní strany díru v plastové hadici k intercoleru. Takže je toho spousta. Jinak si myslím, že kolega Milda myslel kontrolu snímačů teploty pro motor. Rovněž tam měli načtenu stejnou chybu jako u Larse zjistil kolega, což znamenalo, že nelze provést regenerace DPF. Je tam toho spousta, jen vše řádně nepřeložím a překladače píšou nesmysly.

2017-04-22 17:45:57

bravomv: já toho už taky různě pročetl ale nějak z toho nejsem moudrej protože těch iformaci je mnoho a na autě se prošlo v podstatě všechno a nic z toho.

Snímače na teploty pro motor (čidlo je na tělese termostatu ale na chladiči je kde??) na DPfku je čidlo teploty v přední častí a vedle něho je "tlakoy" senzor ten rozdělat nelze a druhy "tlakoy" senzor je v zadní častí ten by se odšroubovat dal jako čidlo na teplotu

2017-04-22 19:40:23

lars2: Je to složité. Ta čidla na DPF by chtěla zkontrolovat, jak, to nevím. Při demontáži DPF je totiž možné, že se nějaké čidlo poškodí. Zajímavé je to, že když tě kolega prvně napojil na diag, tak mu to ukazovalo celkem velké zanesení sazemi, ale při druhém napojení mu to ukázalo nízke zanesení sazí, myslím tedy, že to tak bylo. Rovněž si myslím, že při výčtu hodnot z jednotky je něco jinak. Hlavně ta kolonka průměr posledních 5 regenerací, ale oproti nim je u tebe ten údaj dosti nižší, takže si myslím, že skutečně je u tebe problém s regenerací. Rovněž si myslím, že regenerace vyvolaná přes diag by měla jít spustit i při relativně nízkém zaplnění. Když se například dává nový DPF, tak se přes diag spustí rovněž regenerace (i když je DPF prázdné) a zřejmě se to nějak kalibruje. Obdobné problémy s DPF byly rovněž řešeny na fóru Opel, který měl motory od Fiatu, odkaz mi sem ale nešel stáhnout. Nevím, jestli jsme to spávně pochopil, ale Poláci si psali, že i když měl vadné čidlo na DPF (porovnání tlaků), tak mu šla spustit regenerace přes diag, ale nespustila se během jízdy.

2017-04-22 20:14:58

Jj Bravomv to me ani nenapadlo ze by nějaký tydyti mohli myslet venkovni čidlo v zrcátku

2017-04-23 11:52:57

milda: jo mi je s to jasný že venkovni čidlo v zrcátku to má spojitost vice méně s klimou.

bravomv: to mne taky napadlo zkontrolovat DPF čidla tlaku a ta regenerace proč nejde spustit je mi fakt divny. Pročital jsem ruzny fora (Alfa, Lancia i Opel a různý jiný). První čidlo tlaku na začatku se rozebrat neda (ta trubička je navařena na obal DPFka tudiž se tam nikdo nedostane to je čisty - šlo profouknout uplně v pohodě) to druhy čidlo tlaku jde rozdělat a šlo vyčistit těžko.

Jediny co mne napadlo je že je DPFko v haji uplně zanesenej.

2017-04-23 16:11:28

Last už jsem to jednou psal že tlakový čidla od dpf jsou v motorovym prostoru pod naftovym filtrem na dpfku nic nehledej tam je jen čidlo teploty.

Ty tlakový hadičky musí byť v pořádku jinak to dela hrozny věci a padá to do nouzaku !

2017-04-23 16:51:51

Po tom všem je samozřejmě pravděpodobné, že je DPF zanesen natolik, že to nejde zprovoznit právě kvůli jeho zanesení a musel by se v lepším případě repasovat. Všude se o tom píše, že když se zanese, z důvodu neprovedených opakovaných regenerací, tak je to v pytli a musí se zrepasovat či vyměnit. Kdyby stačilo ty saze z něho jen vyklepat a jelo by to, tak by to prováděli všichni.

2017-04-23 19:40:07

milda: jo to je mi jasný ale to by diagnostika neřekla že ten (viz obrázek) byl špatnej???

Bravomv no jestli to není ten ""blbinec z obrázku" tak je to na 100% DPFko

2017-04-23 19:58:00

Larsi...vys jak nsem to mel s vahou...ono pokud to uplne neumre tak si rj mysli,ze je to v poradku....a to ze to otevira,zavira,prepousti,propousti....to je ji naprosto u prdele

2017-04-24 13:56:17

ondrus84: asi máš pravdu že je to totalně zacpany

2017-04-24 14:01:16

lars2: ja jsem si to myslel,ze bude to dpf zabetonovane...jenze kdyz ho vymenis a regenerace bude dale stavkovat(protoze je nejaky problem na snimacich)oddelas i ten dalsi...muzu se Ti mrknout u meho dodavatele kolik stoji novej,ale potrebuju VIN+motorizaci do soukrome zpravy.

Z druhovýroby cca 18tis...jen pro ostatní.... originál 53tis

2017-04-24 20:35:20

ondrus84: Nevím kam na ty ceny chodíte?????

Originál něco málo přes 12000,-

Replika s 2 roky zárukou 8200,-

Kurva nejdou sem dát odkazy web fakt na hovno !

2017-04-24 20:39:05

milda: co jsem se dival u dodavatele tak jsou proste ceny takovy,ma tam i levnejsi,ale v popise psal cosi o snimacich a ze treba nesedi na urcity vyfukovy system...takze jsem hodil Larsovi odkazy a kdyz se mu tam neco bude libit objedna si to stejne sam,ja na tom nemam ani K,neobjednaval bych mu to na sebe... Www.mlparts.cz

Cislo dilu Larsova DPF 51780157 , dle ePer

Takova je nabidka....

https://mlparts.cz/vyhledavani?search=51780157

2017-04-24 20:54:55

ondrus84: Jak to, že Ti tam šel dát odkaz ????????????????

2017-04-24 20:57:01

milda: zalezina typu odkazu,nektere jdou a ja mam VIP,takze nektere me to pusti...ale uz jsem za to zaplatil,byl jsrm uz i bloklej kvuli tomu....

2017-04-24 21:03:11

ondrus84: no mě to vyhrožovalo bloknutím taky

Navíc Lars je nějaký administrátor či co tak by to mohl povolit, vždyt je ta debata kůli němu


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11