Fórum - Téma


Chyba tlaku přeplňování


Fórum Stilo Chyba tlaku přeplňování

Manuály  |  Inzerce  |  Model Fiat Stilo  |  Naše vozidla



2016-07-10 20:10:27

Zdravíčko, dnes jsem auto napíchnul na diagnostiku a vylezli my tyto chyby:

P0110 - Čidlo teploty vzduchu (asi se myslí nasávaného)

P0101 - Měřič průtoku (váha vzduchu?)

a

P0235 - Přeplňování tlak

První dvě chyby nejdou smazat, ihned se objeví znovu, svítí stále.

Třetí chyba nastane, když chci trochu protáhnout auto. Cca okolo 3000ot nechvíli vyskočí na palubovce engine fault. Po sundání nohy z plynu hned zhasne. Zkoušel jsem na které rychlostní stupně to dělá a je to především 3, 4, 5. Poradil by mi někdo čím by tyto věci mohli být, prosím? Ví někdo kde je čidlo teploty nasávaného vzduchu?

Za všechny odpovědi předem děkuji.

Fiat Stilo 1.9 JTD 85kW. Přikládám foto.

2016-07-10 21:20:50

Zkontroluj kontakty u čidla a váhy vzduchu, vyčisiti čidla a váhu vzduchu budou asi od oleje, pokud i potom naskočí chyba je nutno vyměnit, čidlo teploty vzduchu je na sání myslím vlevo vzadu když stojíš před autem, přišroubovaný jedním šroubem a vede k tomu konektor.

Přeplňování je turbo, pokud padne i výkon, zkontroluj hadičky a egr.

2016-07-10 22:10:07

schmegea: schmegea: Díky, než sem auto kupoval v bazaru, byla špatná váha vzduchu, auto sem jim vrcel a když jsem si ho bral zpět, tvrdili mi že váhu vzduchu vyměnili a egr taky. EGR vypadá nově, ale váha vzduchu vypadá že je původní. Zkoušel jsem u ní pročistit kontaky a stále to píše. Když jí odpojím, mám takový pocit že auto táhne lépe od spodních otáček (cca 1500ot). Když jí však zapojím, mám pocit jako kdyby auto chvíli mělo a nemělo výkon (jen na chvilinku). Nevím zda to je jen můj pocit. Zkusím zítra hodit nějakej graf nasávaného vzduchu a tlaku přeplňován.

Také jsem slyšel že to často dělá akurátor variability turba nebo je v prdeli turbo..?

2016-07-11 23:07:29

Tak jo, dnes jsem kontroloval váhu vzduchu a nevěděl jsem jestli se mám smát nebo brečet Posílám foto jak mechanici z Auto ESA v Pardubicích opravují váhy vzduchu. "Váhu vzduchu jsme vyměnili" povídali, když mi auto prodali.

2016-07-12 20:15:21

Dneska jsem připojil váhu vzduchu a auto je sakra líný, vůbec se mu nechce (bez váhy to jezdí jako ďábel). Naměřil jsem nějaké hodnoty. Neví někdo, prosím, co je špatně?

LOG: http://leteckaposta.cz/227419375

2016-07-13 10:01:27

Ahoj, u mého stila 1,9jtd 85kw hned po koupi mě turbo začínalo kloudně brát až při cca 3 tis otáček, což je nedostačující, tak jsem mírně nastavil podtl. šneka tak aby se lopatky v turbíně naklápěly dříve, sice bralo dříve, ale při větším počtu otáček hlásilo chybu jako tobě velký tlak vzduchu, pravděpodobně budeš mít chybu v tomto naklápění, turbo samotné to nebude. Je divné, že bez váhy ti to jede dobře, když mě odešla váha, tak auto jelo na nouzák a vypadalo to jako obyč. diesel, ale těsně před smrtí. Dle vlastní zkušenosti vím, že je také rozdíl jestli koupíš váhu tu nejlevnější, nebo origo bosch. Koupil jsem novou tu nejlevnější ( starl..... ) a auto jelo velice špatně, někdy ano, někdy ne, chyby atd. pak jsem koupil origo bosch a úplně bez problémů, auto jezdí jako drak.

2016-07-13 17:09:28

fiatak: Já sem trošku to naklápění promazal, dle mého pocitu nešlo tak lehce. Díky za radu, když to bude přetrvávat, zkusím to poladit. Jinak jsem ještě vyčistil MAP senzor, ale ten mi přišel v pohodě (byl docela čistý). Váha vzduchu mi přijde zítra, tak jí vyměním a uvidím. A máš recht, objednal sem originál BOSCHáckou

Ještě mě napadlo, nemůže ten problém taky dělat nějaká děravá hadice? Popřípadě jaká? Já si totiž všiml, že když mám otevřené okýnko a jedu do kopce, trošku tomu přidám, tak slyším jakoby slabounké syčení z oblasti motoru.

Přišla nová váha, tak sem jí vyměnil místo té původní. A hurá, stilo jezdí jako ďábel.

Nová váha ukazuje zcela jiné hodnoty než ta stará. Teď ještě ta chyba tlaku přeplňování. Čistil jsem MAP, promazal variabilitu a prozatím vyřadil a vyčistil EGR. Tak uvidíme

2017-09-17 22:27:17

Tak jak dopadla ta chyba s tim preplnovanim? Dela mi to ten vaha vzduchu ok egr ok snimac plniciho tlaku na sani ok.. Dal uz nevim kam sahnout auto kolem 3000 otacek pise taky chybu.. Po chvili zmizi ale nez se rozsviti auto i skube. Cca 5 sekund

2017-10-12 16:25:17

Váhu vzduchu jsem měl KO, ale stejně chyba přepolňování vyskakovala. Nakonec to bylo overboost ventilem. Po výměně paráda.


Odpovědět